“Waar ik als CEO in geloof? Employee first!”

Door Dynamic Hands op

Dit is wat ik steeds vaker vertel als er iemand komt solliciteren: Ik geloof heel sterk in Employee Engagement, nog voor Customer Engagement. Zoals Richard Brandson zei: “Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees they wille take care of the clients”. Nieuwsgierig wat wij verstaan onder ‘Employee first?

Het faciliteren van elke medewerker

Een voorbeeld: Laatst was er een medewerker die op zijn thuiswerkplek een nieuwe monitor nodig had. “Stuur mij even een linkje van de bestelsite van datgene wat je wilt hebben”, was mijn antwoord. Zolang het binnen het budget past vinden wij keuzevrijheid voor medewerkers belangrijk om hen te faciliteren bij de dagelijkse werkzaamheden. Daar moet je geen procedures en allerlei goedkeuringsprocessen op los willen laten.

Prestaties belonen

Gepassioneerde medewerkers, die met veel energie zichzelf en de organisatie vooruit willen helpen, geven we een extra stimulans. Door het behalen van onder andere Microsoft certificaten verhogen we namelijk onze gezamenlijke waarde. Vandaar dat we bij elk behaald Microsoft certificaat een extra bonus geven. Zo gaan we samen continue vooruit.

Informeel – Een onderdeel van het team zijn

We kennen geen ‘blauwe pakken mentaliteit’, maar natuurlijk zien we er verzorgd uit tijdens een presentatie. Waar het om gaat is dat we geen hiërarchie of onderlinge afstand willen creëren. Managementlagen daar houden wij niet van, van gelijkheid waar mogelijk wel. Daarom staat de deur bij mij altijd open. Ook organiseren we maandelijks interne kennisbijeenkomsten. Nu vaker online, waarbij collega’s ervaringen uitwisselen en aan elkaar presenteren. Veel lachen, de pub-quiz of een bingo horen daar ook bij. (En na al die vaccinaties gaan we waarschijnlijk ook wel weer met het complete team op stap)

Persoonlijke betrokkenheid

Nee, Employee Satisfaction gaat wat mij betreft niet alleen maar over werk. Elk mens kan tijdens zijn leven de behoefte hebben om een ervaring te delen. Medewerkers kunnen ook bij mij terecht als er uitdagingen zijn in de privésfeer en dat weten zij gelukkig ook. Persoonlijke betrokkenheid betekent dat we samen altijd op zoek gaan naar een positieve vervolgstap. Met als resultaat dat medewerkers gemotiveerd blijven en gewaardeerde medewerkers voor blije klanten zorgen.

Vertrouwen en flexibiliteit

Onze medewerkers worden niet afgerekend op het aantal gemaakte uren. Wie ’s nachts wil werken of overdag doet minder ter zake dan hetgeen er opgeleverd wordt. We hebben graag mensen in dienst die ‘klanten vooruit helpen’ als tweede natuur hebben.

Ook zin in Employee first?

Werken voor DynamicHands is waardevol, leuk, leerzaam en inspirerend. We zijn een klein maar groeiend team waar je jouw passie kwijt kunt en op zoek naar diverse Senior Powerplatform/Dynamics 365/CRM/CE Functionele Consultants. De blije klanten zijn al op je aan het wachten!

Klik hier voor de openstaande vacatures of stuur de vacature door naar iemand met de juiste handen.

Gerben Kessen – CEO DynamicHands, maar voor iedereen gewoon Gerben.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *