Continue verbeteren van Dynamics 365 CRM

Ondersteuning voor CRM

Verbeter continu je Dynamics 365-systeem met deskundig inzicht, technische hulp en gebruikers training wanneer je het nodig hebt.

Meer doen met Dynamics 365
Haal je het meeste uit Dynamics 365?
Gebruik ons Continues Improvement abonnement om functies te configureren en processen te verbeteren die waarde verhogend zijn voor je organisatie.

Betrokkenheid van gebruikers vergroten
Hoe snel kun je aanpassingen implementeren?
Krijg dingen sneller gedaan door het reserveren van Hands-on uren om alle Dynamics 365 gerelateerde eisen te voltooien.

Hulp wanneer je het nodig hebt
Bezorgd over het verspillen van tijd op zoek naar Dynamics 365 antwoorden?
Minimaliseer downtime en verhoog je Dynamics-expertise met telefonische hulp en regelmatig overleg.

Een nieuw CRM systeem brengt nieuwe manier van werken met zich mee. Medewerkers zijn zo gewend aan hun oude manier van werken dat ze weerstand geven bij de start van een nieuwe CRM systeem. Door direct bereikbaar te zijn voor hun vragen en door vaak kleine aanpassingen te doen, vergroten wij de adoptie enorm.

Een gemiddeld bedrijf veranderd hun strategie en operaties elke paar maanden, maar laten hun CRM systeem daar niet gelijk op aanhaken. Hierdoor kan je niet de kansen op de markt grijpen die je wilt. Wij staan gereed om aanpassingen periodiek uit te voeren.

“Een succesvolle organisatie stopt niet met investeren in hun CRM systeem zodra het systeem is uitgerold”

Om je te ondersteunen op het gebied van Dynamics 365 CRM biedt DynamicHands twee diensten aan:

  • Support abonnement — Praat direct met een ervaren professional in Dynamics 365 of gerelateerde technologieën wanneer je vragen hebt en voor het oplossen van CRM problemen.
  • Continuous Improvement abonnement — Dit abonnement gaat verder dan ons Support abonnement. We doen beheer en onderhoud, indien nodig voeren we proactive acties uit. Je reserveert hands-on uren per maand die je kunt inzetten voor allerlei CRM taken. Hands-on uren die je niet gebruikt, neemt je mee naar de volgende maand.

Vergelijk onze diensten

SupportContinuous Improvement
Hulp met gebruikersvragen
Hulp met incidenten
Beheer en onderhoudX
Plan hands-on uren in voor CRM
taken
X
Technische Account ManagerX
Hands-on uurtarief€ 140€ 120
==
Prijs per maand€ 90vanaf € 120
(voor elke 10 gebruikers)

Starten met Continuous Improvement abonnement?

Je gebruikt nog geen Dynamics 365 CRM? Wij kunnen dit snel voor je opzetten met onze No Hands CRM implementatie en vanaf dat moment profiteer je van ons Continuous Improvement abonnement.

Je gebruikt al Dynamics 365? Zelf begonnen met Dynamics 365 al dan niet met hulp van een andere partij, maar loop je vast om welke reden dan ook? Wij kunnen je verder helpen door je CRM systeem eerst te inventariseren, te documenteren en het maken van draaiboeken. Ook stellen we desgewenst verbeteringen voor om snel uit te voeren. Hiervoor kan je natuurlijk onze hands-on uren gebruiken.

Na deze on-boarding fase, kan het Continuous Improvement abonnement gestart worden.

Support abonnement voor Dynamics 365 CRM

Praat direct met een ervaren professional in Dynamics 365 of gerelateerde technologieën wanneer u vragen heeft en voor het oplossen van CRM problemen. Met onze jarenlange ervaring met het ondersteunen van CRM gebruikers hebben we de meeste vragen en incidenten al gezien en zorgt een snel telefoontje voor het besparen van talloze uren en verloren […]

Continuous Improvement abonnement voor Dynamics 365 CRM

Continuous Improvement is waar we echt in geloven. Klein beginnen met CRM en dan continue verbeteren. Uw medewerkers ervaren geen ‘big bang’-scenario en kunnen direct van start. In uw tempo groeit het CRM mee met uw organisatie. Met een Continuous Improvement abonnement, staat DynamicHands klaar voor alles, van helpdesk verzoeken, gebruikerstrainingen, implementatie van wijzigingen, technisch consultancy en development […]