Continuous Improvement abonnement voor Dynamics 365 CRM

Continuous Improvement is waar we echt in geloven. Het continue verbeteren van je CRM systeem. In je eigen tempo en budget groeit je CRM systeem mee met je organisatie. Als je nog geen CRM hebt kan je klein beginnen met onze ‘no hands implementatie‘, maar ook kunnen we je bestaande CRM systeem in beheer nemen.

Met een Continuous Improvement abonnement, staat DynamicHands klaar voor alles, van helpdesk verzoeken, gebruikerstrainingen, implementatie van wijzigingen, technisch consultancy en development werk.

Faseer je implementatie, of breng je CRM systeem naar het volgende niveau door het configureren van nieuwe functies en slimmere processen – en verhoog de vaardigheden van gebruikers met trainingen.

De dienst past zich aan je wensen en budget. Kies vooraf het aantal uren per maand die je denkt nodig te hebben. Vervolgens kan je deze tijd gebruiken door ons taken te laten uitvoeren die meerwaarde creëert aan uw Dynamics CRM systeem. Uren die je niet gebruikt neem je mee naar de volgende maand. Naast onze Support om je snel op weg te helpen bij vragen en incidenten, bestaat onze Continuous Improvement abonnement uit:

  • Beheer en onderhoud – Wij houden uw CRM systeem in de gaten en voeren proactieve acties uit om incidenten in de toekomst te voorkomen;
  • Hands-on uren – Wij reserveren elke maand hands-on uren. Gebruik deze uren om taken te delegeren aan onze Dynamics professionals bijvoorbeeld voor configuratie, implementeren van nieuwe processen, aanpassingen van je systeem en integraties.
  • Technical Accountmanager – Overleggen over operationele punten, je wensen en eisen;
  • Goedkoper uurtarief – Je betaalt minder als je een abonnement bij ons hebt. Als je ons nodig hebt levert dit direct besparing op.

Voorbeelden van CRM taken waarvoor je onze hand-on uren in kunt zetten:

  • Faseer je Dynamics 365 implementatie
  • Voer bulk data acties uit en imports
  • Implementeren van role-gebaseerde user security en permissions
  • Configureren van Dynamics 365 velden en formulieren
  • Telefonische advisering en begeleiding voor toekomstig werk
  • Creëren van dashboard en grafieken
  • Configureren van Dynamics 365 geautomatiseerde workflows
  • Implementeren van wijzigingsverzoeken
  • Opzetten van extra Dynamics 365 Apps
  • Installeren van een geïntegreerd self-service Dynamics portal
  • Plan training in voor gebruikers
  • Koppelingen met andere systemen