Continuous Improvement abonnement voor Dynamics 365 CRM

Continuous Improvement is waar we echt in geloven. Klein beginnen met CRM en dan continue verbeteren. Uw medewerkers ervaren geen ‘big bang’-scenario en kunnen direct van start. In uw tempo groeit het CRM mee met uw organisatie.

Met een Continuous Improvement abonnement, staat DynamicHands klaar voor alles, van helpdesk verzoeken, gebruikerstrainingen, implementatie van wijzigingen, technisch consultancy en development werk.

Faseer uw implementatie, of neem uw systeem naar het volgende niveau door het configureren van nieuwe functies en slimmere processen – en verhoog de vaardigheden van gebruikers met trainingen.

De dienst past zich aan uw wensen en budget. Kies vooraf het aantal uren per maand die denkt nodig te hebben. Vervolgens kunt u deze tijd gebruiken door ons taken te laten uitvoeren die meerwaarde creëert aan uw Dynamics 365 systeem. Uren die u niet gebruikt neemt u mee naar de volgende maand. Naast onze Support om u snel op weg te helpen bij vragen en incidenten, bestaat onze Continuous Improvement abonnement uit:

  • Support – Telefonische en op afstand hulp met Dynamics 365 CRM;
  • Beheer en onderhoud – Wij houden uw CRM systeem in de gaten en voeren proactieve acties uit om incidenten in de toekomst te voorkomen;
  • Hands-on uren – Wij reserveren elke maand hands-on uren. Gebruik deze uren om taken te delegeren aan onze Dynamics professionals bijvoorbeeld voor configuratie, implementeren van nieuwe processen, aanpassingen van uw system en integraties.
  • Technical Accountmanager – Overleggen over operationele punten, uw wensen en eisen;
  • Goedkoper uurtarief – U betaalt minder als u een abonnement bij ons heeft. Als u ons nodig heeft levert dit direct besparing op.

Voorbeelden van CRM taken waarvoor u onze hand-on uren in kunt zetten:

  • Faseer uw Dynamics 365 implementatie
  • Voer bulk data acties uit en imports
  • Implementeren van role-gebaseerde user security en permissions
  • Configuren van Dynamics 365 velden en formulieren
  • Telefonische advisering en begeleiding voor toekomstig werk
  • Creëren van dashboard en grafieken
  • Configuren van Dynamics 365 geautomatiseerde workflows
  • Implementeren van wijzigingsverzoeken van gebruikers
  • Opzetten van extra Dynamics 365 Apps
  • Installeren van een geïntegreerd self-service Dynamics portal
  • Plan training in voor gebruikers
  • Koppelingen met andere systemen