Support abonnement voor Dynamics 365 CRM

Praat direct met een ervaren professional in Dynamics 365 of gerelateerde technologieën wanneer u vragen heeft en voor het oplossen van CRM problemen.

Met onze jarenlange ervaring met het ondersteunen van CRM gebruikers hebben we de meeste vragen en incidenten al gezien en zorgt een snel telefoontje voor het besparen van talloze uren en verloren productiviteit.

Onze support abonnement voor Dynamics 365 bevat:

  • Ongelimiteerd telefonische ondersteuning & hulp op afstand (remote dail in);
  • Ervaren support van gecertificeerde CRM professionals;
  • 4 uur Service Level Agreement response voor alle Dynamics support incidenten;
  • Support op Dynamics 365 gerelateerde technologieën, zoals integrates, PowerPlatform, Flow, LogicApps en Azure Functies.

Of uw systeem is geïmplementeerd door DynamicHands, of een andere partij, u heeft gemakkelijk toegang tot deskundig advies en Dynamics 365 productkennis om uw systeem soepel te laten verlopen.

We beantwoorden uw ondersteuningsvragen, lossen problemen op, helpen u om downtime te voorkomen en krijgen betere resultaten met Dynamics 365 CRM. U kan tenslotte niet meer zonder uw CRM systeem.