Continuous Improvement
Beheer, Support en Ondersteuning voor Dynamics 365 CE / Power Platform
Verbeter continu je Dynamics 365 systeem met deskundig inzicht, technische hulp en gebruikers training wanneer je het nodig hebt.

Meer doen met Dynamics 365
Haal je het meeste uit Dynamics 365?
Gebruik ons Continuous Improvement abonnement om functies te configureren en processen te verbeteren die waarde verhogend zijn voor je organisatie.

Betrokkenheid van gebruikers vergroten
Hoe snel kun je aanpassingen implementeren?
Krijg dingen sneller gedaan door het reserveren van uren om alle Dynamics 365 gerelateerde wensen te voltooien.

Hulp wanneer je het nodig hebt
Bezorgd over het verspillen van tijd op zoek naar Dynamics 365 antwoorden?
Minimaliseer downtime en verhoog je Dynamics-expertise met telefonische hulp en regelmatig overleg.
Een nieuw CRM systeem brengt een nieuwe manier van werken met zich mee. Medewerkers zijn zo gewend aan hun oude manier van werken dat ze weerstand geven bij de start van een nieuw CRM systeem. Door direct bereikbaar te zijn voor hun vragen en door vaak kleine aanpassingen te doen, vergroten wij de adoptie enorm.
Een gemiddeld bedrijf veranderd hun strategie en operaties elke paar maanden, maar laten hun CRM systeem daar niet gelijk op aanhaken. Hierdoor kan je niet de kansen op de markt grijpen die je wilt. Wij staan gereed om aanpassingen periodiek uit te voeren.
“Een succesvolle organisatie stopt niet met investeren in hun CRM systeem zodra het systeem is uitgerold”
DynamicHands is je Managed Service Provider op het gebied van Dynamics 365 / Power Platform. We doen dit met onze dienst Continuous Improvement: Dit is de dienst waar we echt in geloven. Het continue verbeteren van je Dynamics CRM systeem. In je eigen tempo en budget groeit je CRM systeem mee met je organisatie. Onze opties zijn:
Premium
Support is gratis!
Alles van Standaard +
- Antwoord op gebruikersvragen is inbegrepen
- Oplossen van incidenten is inbegrepen.
Inclusief:
- Responsetijd binnen 4 uur
- Oplostijd binnen 8 uur
- Operationeel overleg 4x per jaar
- Korting op uurtarief
Standaard
Garanties, voorrang en telefonische bereikbaar.
Alles van Break/Fix +
- Ondersteuning via telefoon en chat
- Afgesproken response- en oplostijd
- Voorrang bij het inplannen van werkzaamheden
- Beheer & onderhoud
- Technisch Accountmanager
- Lager uurtarief
Inclusief:
- Responsetijd binnen 4 uur
- Oplostijd binnen 8 uur
- Operationeel overleg 2x per jaar
- Korting op uurtarief
Break/Fix
Geen contract of abonnement. Betaal alleen wanneer je ons nodig hebt.
Wij staan klaar voor:
- Antwoord op gebruikersvragen
- Oplossen van incidenten
- Ondersteuning via e-mail of web
Inclusief:
- Responsetijd is op basis van Best Effort
- Oplostijd op basis van Best Effort
Met een Continuous Improvement abonnement, staat DynamicHands klaar voor alles, van helpdesk verzoeken, gebruikerstrainingen, implementatie van wijzigingen, technisch consultancy en development werk.
Faseer je implementatie, of breng je CRM systeem naar het volgende niveau door het configureren van nieuwe functies en slimmere processen – en verhoog de vaardigheden van gebruikers met trainingen.
Overstappen?
Je gebruikt al Dynamics 365? Zelf begonnen met Dynamics 365 al dan niet met hulp van een andere partij, maar loop je vast om welke reden dan ook?
Wij kunnen je verder helpen door je Dynamics CRM systeem eerst te inventariseren, te documenteren en het maken van draaiboeken. Ook stellen we desgewenst verbeteringen voor om snel uit te voeren.