Continuous Improvement

Beheer, Support en Ondersteuning voor Dynamics 365 / Power Platform

Verbeter continu je Dynamics 365 systeem met deskundig inzicht, technische hulp en gebruikers training wanneer je het nodig hebt.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is goal-orange-150x150.png

Meer doen met Dynamics 365
Haal je het meeste uit Dynamics 365?
Gebruik ons Continuous Improvement abonnement om functies te configureren en processen te verbeteren die waarde verhogend zijn voor je organisatie.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is continues-improvement-orange-150x150.png

Betrokkenheid van gebruikers vergroten
Hoe snel kun je aanpassingen implementeren?
Krijg dingen sneller gedaan door het reserveren van Hands-on uren om alle Dynamics 365 gerelateerde wensen te voltooien.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is online-support-orange-150x150.png

Hulp wanneer je het nodig hebt
Bezorgd over het verspillen van tijd op zoek naar Dynamics 365 antwoorden?
Minimaliseer downtime en verhoog je Dynamics-expertise met telefonische hulp en regelmatig overleg.

Een nieuw CRM systeem brengt een nieuwe manier van werken met zich mee. Medewerkers zijn zo gewend aan hun oude manier van werken dat ze weerstand geven bij de start van een nieuw CRM systeem. Door direct bereikbaar te zijn voor hun vragen en door vaak kleine aanpassingen te doen, vergroten wij de adoptie enorm.

Een gemiddeld bedrijf veranderd hun strategie en operaties elke paar maanden, maar laten hun CRM systeem daar niet gelijk op aanhaken. Hierdoor kan je niet de kansen op de markt grijpen die je wilt. Wij staan gereed om aanpassingen periodiek uit te voeren.

“Een succesvolle organisatie stopt niet met investeren in hun CRM systeem zodra het systeem is uitgerold”

DynamicHands is je Managed Service Provider op het gebied van Dynamics 365 / Power Platform. We doen dit met onze dienst Continuous Improvement: Dit is de dienst waar we echt in geloven. Het continue verbeteren van je CRM systeem. In je eigen tempo en budget groeit je CRM systeem mee met je organisatie. Onze opties zijn:


Premium

Support is gratis!

€ 599
per maand

Alles van  Standaard  +

  • Antwoord op gebruikersvragen is inbegrepen
  • Oplossen van incidenten is inbegrepen.

 

 

 

 

Inclusief:

  • Responsetijd binnen 4 uur
  • Oplostijd binnen 8 uur
  • Operationeel overleg 4x per jaar
  • Korting op uurtarief

Standaard

Garanties, voorrang en telefonische bereikbaar.

€ 299
per maand

Alles van  Break/Fix  +

  • Ondersteuning via telefoon en chat
  • Afgesproken response- en oplostijd
  • Voorrang bij het inplannen van werkzaamheden
  • Beheer & onderhoud
  • Technisch Accountmanager
  • Lager uurtarief

Inclusief:

  • Responsetijd binnen 4 uur
  • Oplostijd binnen 8 uur
  • Operationeel overleg 2x per jaar
  • Korting op uurtarief

Break/Fix

Geen contract of abonnement. Betaal alleen wanneer je ons nodig hebt.

Gratis
geen contract

Wij staan klaar voor:

  • Antwoord op gebruikersvragen
  • Oplossen van incidenten
  • Ondersteuning via e-mail of web

 

 

 

 

 

Inclusief:

  • Responsetijd is op basis van Best Effort
  • Oplostijd op basis van Best Effort

Met een Continuous Improvement abonnement, staat DynamicHands klaar voor alles, van helpdesk verzoeken, gebruikerstrainingen, implementatie van wijzigingen, technisch consultancy en development werk.

Faseer je implementatie, of breng je CRM systeem naar het volgende niveau door het configureren van nieuwe functies en slimmere processen – en verhoog de vaardigheden van gebruikers met trainingen.

Overstappen?

Je gebruikt al Dynamics 365? Zelf begonnen met Dynamics 365 al dan niet met hulp van een andere partij, maar loop je vast om welke reden dan ook? Wij kunnen je verder helpen door je Dynamics CRM systeem eerst te inventariseren, te documenteren en het maken van draaiboeken. Ook stellen we desgewenst verbeteringen voor om snel uit te voeren. Hiervoor kan je natuurlijk onze hands-on uren gebruiken.