HandsOn CRM

Zodat ook kleine(re) bedrijven altijd begrijpen, wat klanten willen en inzicht hebben in het verkoopproces.

De goedkoopste Microsoft CRM oplossing, waarin relatiebeheer en salesprocessen samenkomen? Dat kan!    

Ben je een startend bedrijf, klein(er) MKB bedrijf, of een scale-up bedrijf (in de groei), dan heb je een CRM systeem nodig om klanten te winnen. Hoe meer je van hen weet, hoe beter klanten zich begrepen voelen. Je kunt daardoor immers inspelen op individuele behoeften. Beter dan de concurrent die z’n aantekeningen kwijt is of nooit iets goed heeft vastgelegd.

Nog meer redenen om met HandsOn CRM te gaan werken                                         

Klanten begrijpen en inzicht in je verkoopproces, maar er zijn meer redenen om HandsOn CRM te overwegen:          

Het faciliteren van groei

Als het goed is, blijft je bedrijf niet klein; er komen collega’s bij. Deze nieuwe medewerkers zullen ook moeten weten, welke klantafspraken er gemaakt zijn. Daarom komen met HandsOn CRM telefoongesprekken, emailberichten, prijsafspraken en bezoekverslagen op één centrale plek, gestructureerd, bij elkaar.                   

Persoonlijke, menselijke communicatie

Interessant is, dat steeds meer grote organisaties zaken willen doen met kleinere bedrijven; ze worden nog persoonlijk geholpen en belanden niet in een onvriendelijk geautomatiseerd proces. Dat is alvast een pré. Voor professionele menselijke gesprekken zijn echter nog steeds data nodig, die een compleet klantoverzicht geven. Bovendien krijgen klanten daardoor sneller de juiste antwoorden. Precies wat tegenwoordig verwacht wordt in klant-leveranciersrelaties.

Duidelijkheid en het voorkomen van fouten

Het is een misverstand, dat het klantbeheer wel in een Excel bestand gedaan kan worden. Ervaring leert, dat dan niet iedere collega de juiste versie kan vinden, die bijvoorbeeld per e-mail verzonden is. “Wat was er ook alweer afgesproken?” Het rondzwerven van verschillende versies van het Excel bestand, is een veel voorkomend probleem. Net zoals rondzwervende e-mails en aantekeningen die mogelijk verborgen blijven op thuiswerkplekken. Dat brengt ons gelijk bij reden 4.

De toename van hybride werken

Thuis en onderweg werken is populair geworden. Maar een klant belt je gewoon op je smartphone, zonder te beseffen waar je bent. Dan is het belangrijk, dat je in alle situaties de klantgegevens bij je draagt. Wellicht zelfs als je op vakantie bent.

Het Microsoft Power Platform

Een CRM oplossing is vanaf nu niet meer kostbaar. HandsOn CRM is gebaseerd op het Microsoft Power Platform en bieden we je heel goedkoop aan. Het enige waarin je investeert, is een basis set aan Microsoft Power Apps licenties, de eenmalige setup kosten, optioneel support en optioneel maatwerk.

Dit krijg je van ons:

Een Microsoft CRM oplossing obv het powerplatform, waarin je je relatiebeheer en salesproces kan doen.

Denk hierbij aan:

  • het registreren van accounts (bedrijven) inclusief een hiërarchie;
  • contactpersonen, die je weer aan accounts kan koppelen;
  • aanhef generatie op contactpersonen;
  • diverse activiteiten, zoals afspraken, taken, e-mail (lees hieronder verder over de koppeling met Outlook en andere MS Office integraties), etc.
  • verkoopkansen en orders, die je via een Word template kunt uitdraaien
  • het registreren van jouw eigen producten en/of diensten op de verkoopkans en order;
  • het registreren van service cases bij een klant;
  • dashboards, die je diverse inzichten kunnen geven;
  • en nog heel veel meer…

Wat biedt HandsOn CRM jou:

Hoewel de oplossing al heel erg compleet is, kan je deze oplossing optioneel volledig op maat laten maken; het is naar jou wens aan te passen en uit te breiden. Heb je bijvoorbeeld een extra veld nodig om een bepaald gegeven in op te slaan? Geen probleem! Wil je de layout/indeling van het scherm met je klantinformatie omgooien? Doen we! Wil je een doorkijkje naar informatie, dat op andere schermen staat? Ook die vraag lossen we voor je op. We passen het graag voor je aan, zodat het een voor jou werkbare applicatie wordt, die je grip geeft op klantgegevens en verkoopprocessen.

De optionele, dus niet verplichte, investeringen zijn maatwerk-uren en support

Ter introductie bieden we je, tegen een gereduceerd tarief, een pakket aan van 4 of 8 uur, om al jouw wensen door te laten voeren, door de handen van DynamicHands. Dat in combinatie met de initiële setup. Daarnaast kun je, naast jouw specifieke wensen, bijvoorbeeld ook een online training inplannen in deze uren, een datamigratie etc. Vraag een van onze medewerkers naar alle mogelijkheden.

De aanbieding voor extra uren, af te nemen bij de installatie:

  • 4 uur voor € 399,-
  • 8 uur voor € 749,-

Tevens bieden we je de eerste 3 maanden na installatie, gratis support aan, t.w.v. € 49,- per maand.

MS Office Integratie

Ook is deze oplossing/applicatie, omdat het een Microsoft product is, geheel te integreren met Microsoft Office. Je hebt wel in de basis een “Microsoft 365 Business Basic” licentie nodig.

  • Koppeling met Exchange; je email, taken en afspraken synchroniseren naadloos met HandsOn CRM.
  • Koppeling met SharePoint; sla al je documenten via HandsOn CRM op in SharePoint.
  • Word Templates; zet de gegevens van bijvoorbeeld je verkoopkans door naar een offerte in MS Word, volgens een door jou opgezet template/layout.
  • Excel integratie; exporteer lijsten uit HandsOn CRM desgewenst naar MS Excel. Tevens is bulk bewerking via MS Excel mogelijk. En we helpen er je graag bij.

Andere Integraties

HandsOn CRM is ook te integreren met externe gegevens en producten. Denk bijvoorbeeld aan KvK informatie via CompanyInfo, Spotler (marketing automation), Exact Online etc etc.

Andere devices/apparaten

De PowerApp “HandsOn CRM” is standaard beschikbaar op je mobiel en tablet, zodat je altijd je gegevens bij de hand hebt en kunt inzien en bewerken. Handig toch?!

Wat heb je hier vooraf voor nodig?

  • Microsoft 365 Business Basic” licenties
  • Minimaal 1 stuks “Power Apps Abonnement per gebruiker” à € 16,90 per maand
  • Voor alle overige gebruikers een “Power Apps Abonnement per app” à € 4,20 per maand

Waar kun je dit aanschaffen?

Wat gaan we dan doen als je eenmaal de juiste licentie(s) hebt:

Setup

We installeren eenmalig onze software (Microsoft Cloud oplossing) in jouw eigen omgeving (tenant) à € 999,- en laten het werkend achter, optioneel voeren we het maatwerk uit, in samenwerking met jou.

En daarna, support

Je krijgt de eerste 3 maanden sowieso een gratis support contract, daarna kan je een HandsOn Support Overeenkomst af sluiten, voor alle ondersteuning die je nodig hebt voor deze software.

  • Na de gratis 3 maanden betaal je optioneel € 49,- per maand voor toegang tot onze supportdesk;
  • Naast de supportovereenkomst betaal je € 135,- per uur o.b.v. nacalculatie voor optioneel meerwerk.

En wat krijg je daarvoor

  • Via mail en telefonische bereikbaarheid en beschikbaarheid van de supportdesk;
  • Het registreren en bijhouden van je tickets met regelmatige rapportage
  • We ondersteunen je bij incidenten;
  • We werken je (wijzigings)verzoeken uit tot een voorstel en voeren deze na akkoord voor je uit;
    • Denk aan velden toevoegen aan een formulier, doorkijkjes maken naar andere entiteiten, logica inbouwen, etc.
  • We bieden diverse trainingsmogelijkheden;
    • Het trainen van nieuwe gebruikers;
    • Hoe importeer je data vanuit Excel;
    • Hoe maak je de door jou gewenste specifieke overzichten;
    • En diverse andere (op maat) trainingen.
  • Datamigratie; we kunnen je bestaande gegevens inlezen;
  • We informeren je proactief over ontwikkelingen in de software.

Aarzel geen moment, maak jezelf en collega’s blij. Professionaliseer klantcontact en jouw business eenvoudig. Groei door met HandsOn CRM!

Bel ons, mail ons of vul het contactformulier in en we vertellen er je graag over!

FAQ’s HandsOn CRM

1. Wat kan ik doen met HandsOn CRM, “out of the box”? HandsOn CRM is een eenvoudig te gebruiken CRM-oplossing. Binnen HandsOn CRM kun je potentiële klanten volgen en je huidige klanten beheren (Contacten en Accounts). Je kunt verkoopkansen met betrekking tot je contactpersonen en accounts maken en volgen. Daarbij kun je ook allerlei activiteiten […]

Kostenoverzicht HandsOn CRM

Eenmalig Onderdelen Aantal Prijs per stuk Prijs totaal Software/oplossing (gratis) 1 € 0,- € 0,- Installatie van de software/oplossing 1 € 999,- € 999,- Maatwerk naar wens – pakket 4 uur 0 € 399,- € 0,- Maatwerk naar wens – pakket 8 uur 0 € 749,- € 0,- De software krijg je gratis, de eenmalige […]

Standaardcapaciteit van Dataverse voor Power Apps

De standaard abonnementscapaciteiten van Power Apps maken gebruik van dezelfde tenant en infrastructuur en zal worden opgebouwd over één tenant. Elke tenant met een Power Apps-licentie krijgt standaardcapaciteit. Bovendien, voor elke Power Apps per gebruiker en Power Apps per app -licentie, is er extra capaciteit toegevoegd aan de tenant. Power Apps Default Capaciteit per tenant […]